Veelgestelde vragen

Hoe werkt het inloggen op de website?
WOC maakt gebruik van de provider All United voor de website https://www.tcwoc.nl/  De website kent een besloten gedeelte, alleen toegankelijk voor leden. Voor het besloten gedeelte moet je ingelogd zijn. Hoe dat werkt kan je hier lezen.

Hoe pas ik mijn (privacy) instellingen aan?
Jouw persoonlijke gegevens kan je bekijken op de website. Daar vind je ook de gegevens over jouw lidmaatschap. 
Waar je ze kan bekijken en hoe je ze zelf kan aanpassen lees je hier.

Hoe kom ik aan de ClubApp van WOC?
WOC maakt gebruik van de provider All United voor de ClubApp. Kijk hier voor informatie over de Clubapp.

Hoe werkt Mijn KNLTB?
Via  https://mijnknltb.toernooi.nl/ kan je, na het aanmaken van een account met jouw KNLTB nummer, inloggen en jouw speel- en persoonsgegevens nakijken en je aanmelden voor wedstrijden en (open)toernooien. Nieuwe leden ontvangen aan het begin van hun lidmaatschap het KNLTB nummer.

Hoe kom ik in de tuinkamer als het Horeca-gedeelte dicht is?
Met een tag heb je toegang tot het park, de tuinkamer en het toilet. Hoe je aan een tag komt lees je hier.
De openingstijden van het clubhuis vind je onder Park - Clubhuis/Horeca.

Mag ik een introducé meenemen?
Je bent als lid van harte welkom om een introducé mee te nemen. Hoe je kan afhangen en betalen vind je op de website onder Over TCWOC - Reglementen en documenten.

Kan ik een losse baan huren?
Het is voor zowel WOC leden als niet WOC leden mogelijk om een losse baan te huren. Hoe je een baan huurt lees je hier

Kunnen leden het clubhuis huren?
Alle leden kunnen het clubhuis huren. Het beleid hierover en het proces van aanvraag vind je op de website onder Park-Clubhuis/Horeca (achter inlog).